Minőségbiztosítás

Az országosan homogén, magas szintű háziorvosi ellátáshoz szükséges a háziorvosi tevékenység monitorozása, időszakos visszajelzés a praxisban dolgozók számára (= havonta belső audit), időszakos - évenkénti külső megfigyelés, javaslat (= külső audit)

Ehhez elenegedhetetlen:

  • Kollektív tapasztalat - visszajelzés
  • Legjobb gyakorlat - visszajelzés
  • Protokollok, szakmai eljárásrendek, szakmai irányelvek
  • Kivizsgálási, kezelési, gondozási algoritmusok 
  • A háziorvosi rendszerben működőképes minőségirányítási rendszer
  • Háziorvosi szoftver, ami képes menedzselni a háziorvosi kivizsgálást, kezelést , gondozást
  • Háziorvosi szoftver, ami képes visszajelzést adni a háziorvos szakmai tevékenységéről
  • Minőségbiztosítási szakemberek, auditorok, akik képesek a külső audit során szakmai segítséget nyújtani a praxisok szakmai működéséhez

Célunk ezen keretrendszer feltöltése konkrét szakmai elemekkel, elvárásokkal, protokollokkal, eljárásrendekkel, minőségbiztosított, akkreditált szoftverekkel.


Partnerek